Echipament sportiv unisex compus din 2 tricouri + 1 pereche pantaloni. Inserții în contrast. Material respirabil, ușor, comod și care se usucă ușor. Echipament fără jambiere. Cod : 0429_6001. Aplicam personalizare.

Acasa

Despre noi

Promotii

Stoc intern

Lichidare stoc

Lista cataloage

Cataloage virtuale

Oferte speciale!
Acasa / Colectia textile Roly / Pentru sport / Echipament sportiv unisex compus din 2 tricouri + 1 pereche pantaloni. Inserții în contrast. Material respirabil, ușor, comod și care se usucă ușor. Echipament fără jambiere.
Echipament sportiv unisex compus din 2 tricouri + 1 pereche pantaloni. Inserții în contrast. Material respirabil, ușor, comod și care se usucă ușor. Echipament fără jambiere. | 0429_6001
Echipament sportiv unisex compus din 2 tricouri + 1 pereche pantaloni. Inserții în contrast. Material respirabil, ușor, comod și care se usucă ușor. Echipament fără jambiere.; cod produs : 0429_6001

Echipament sportiv unisex compus din 2 tricouri + 1 pereche pantaloni. Inserții în contrast. Material respirabil, ușor, comod și care se usucă ușor. Echipament fără jambiere.

 

 

Stoc extern furnizor
(sunati)
Personalizati acest produs cu imaginea dvs.

CJ0429

Echipament sportiv unisex compus din 2 tricouri + 1 pereche pantaloni. Inserții în contrast. Material respirabil, ușor, comod și care se usucă ușor. Echipament fără jambiere.

100% poliester, 130 g/m2.

*Special subliminare.

ROJO/BLANCO

FÚTBOL

CJ0429026001

[51cm/72cm][36cm/45cm]

SALAS


Cod produs 0429_6001
Culoare

rosu,alb

Material
poliester
Tehnica imprimare

serigrafie

Brand

Brand : Roly

pret la cerere

Contactati-ne in legatura cu acest produs
Emailul dvs
 Codul produsului selectat este 0429_6001
Mesajul dvs.
Introduceti codul QAR87 in casuta de mai jos (masura anti-spam)






Tricoul promotional, promovarea imaginii tale

Tricoul promotional, promovarea imaginii taleTricoul este acel ceva ce se poarta oriunde, in aproape orice situatie, indicand stilul de viata casual, libertin si simplu.

Campaniile promotionale organizate de agentii folosesc avantajul acesta afisand mesajul lor prin imprimare, fie ca acesta este discret, in una sau mai multe culori, sau afisat pe toata suprafata tricoului. Tricoul devine astfel un adevarat manifest, promovat in locurile cele mai neasteptate si mai neaccesibile prin alte modalitati de promovare, pentru ca tricoul se poarta in orice situatie.

O campanie promotionala puternica, se bazeaza pe mesaj si vrea ca acesta sa ajunga in cat mai multe locuri, folosind in acelasi timp costuri minime dar recunoscand calitatea materialului si al imprimeului ca un element esential. Fara acestea doua, mesajul se poate sa nu se propage atat de mult, deoarece campania nu atrage prin nimic si doar incearca sa forteze mesajul cu costuri minime.

Este deci important sa alegeti tricouri din materiale de calitate si sa cautati oferta optima ce corespunde raportului pret / calitate. Brandurile de tricouri recomandate de noi in aceasta categorie ar fi Stedman, Hanes sau Gildan.

Mesajul imprimat se poate face fie ca imprimeu de logo sau mesaj prin tampografie sau in unele cazuri prin broderie, aceasta din urma fiind mai scumpa.

Tags : tricou