Tricoul promotional, promovarea imaginii tale
Tricoul este acel ceva ce se poarta oriunde, in aproape orice situatie, indicand stilul de viata casual, libertin si simplu.
Campaniile promotionale organizate de agentii folosesc avantajul acesta afisand mesajul lor prin imprimare, fie ca acesta este discret, in una sau mai multe culori, sau afisat pe toata suprafata tricoului. Tricoul devine astfel un adevarat manifest, promovat in locurile cele mai neasteptate si mai neaccesibile prin alte modalitati de promovare, pentru ca tricoul se poarta in orice situatie.
O campanie promotionala puternica, se bazeaza pe mesaj si vrea ca acesta sa ajunga in cat mai multe locuri, folosind in acelasi timp costuri minime dar recunoscand calitatea materialului si al imprimeului ca un element esential. Fara acestea doua, mesajul se poate sa nu se propage atat de mult, deoarece campania nu atrage prin nimic si doar incearca sa forteze mesajul cu costuri minime.
Este deci important sa alegeti tricouri din materiale de calitate si sa cautati oferta optima ce corespunde raportului pret / calitate. Brandurile de tricouri recomandate de noi in aceasta categorie ar fi Stedman, Hanes sau Gildan.
Mesajul imprimat se poate face fie ca imprimeu de logo sau mesaj prin tampografie sau in unele cazuri prin broderie, aceasta din urma fiind mai scumpa.
Tags : tricou
Brelocul, articol promotional de succes
Brelocul a fost dintotdeauna un accesoriu foarte sic, util si dorit de oricine, un element pe care toti il folosesc dar despre care majoritatea nu spune mai nimic. Un fel de obiect uitat de lume, dar care se foloseste la scara globala.
Fie ca e vorba de un breloc personalizat, simplu si util, personalizabil (din plastic cu loc pentru insertie), brelocul este usor de achizitionat cu fonduri minime si este un obiect de efect. Majoritatea oamenilor nu concep sa nu aiba un asemenea accesoriu, unde sa-si prinda cheile si sa le tina organizate.
Brelocul cu insertie, ca si articol promotional, vine in diferite forme si dimensiuni, pentru a satisface multitudinea de gusturi si pentru a reusi sa promoveze un brand, un logo, un mesaj, o afacere sau o idee. Suprafata sa este construita din plastic, iar majoriatea brelocurilor vin cu un inel din metal care se prinde de obicei de chei, fie ca sunt cheile de la apartament, de la masina sau de la firma pe care o conduceti. Suprafetele difera in functie de marimea insertului, iar personalizarea se face in functie de raportul marime / impact. Cu cat este mai mare, el este mai incomod, dar insertul poate cuprinde mai multe detalii si mesajul este mai proeminent.
Brelocul customizabil poate ajunge si in forma tridimensionala a logo-ului pe care vreti sa-l promovati, sau poate fi un simplu breloc alb, transparent sau colorat, din plastic, PU sau alte materiale sintetice pe care se aplica de obicei sigla sau mesajul prin procesul de tampografie.
Brelocul poate veni si intr-o forma personalizata si utila, putand fi folosit ca desfacator de capace de bere sau cu alte posibile utilitati in functie de imaginatia producatorului sau a cumparatorului.
Tags : breloc